12 maj

kom på 2 saker... för det fösta så är det faktiskt min namnsdag idag. grattis till mig.
och sen för det andra så är det den 12 maj.. för 7 år sen dog en utav mina bästa vänner på den tiden, min farfar.
jag umgicks alltid med honom, det va han som tog med mig till ridletioner, det var han som gick med mig ut i skogen och lekte, jag kommer ihåg att vi alltid kättrede upp i vaktornen och letade efter djur. jag va så liten, jag fattade inte vad som hände. det fattade jag liksom flera år efter att jag aldrig mera skulle få se honom.
Jag sa inte ens hejdå!! jag var för rädd. när han låg där i sängen och var halvförlamad. det var inte min farfar. mid glada farfar som brukade sitta med mig och leka med min hemmagjorda leksaksbondgård.
fan farfar, jag saknar dig!
kunde ingen annan ha fått den där jävla tumören, varför just du?
och det värsta är att ingen kommer ihåg det, inte ens pappa. vi brukade alltid tända ljus och sånt. men nu gör vi ingenting.
och varför va du tvungen att bli spridd i vattnet, varför har du ingen gravsten som man kan gå till?

jag ville bara att du ska veta att jag saknar dig, du va trots allt som min bästa vän då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag mindes och mamma påminde jag..

2009-05-15 @ 16:17:22
URL: http://lillknoddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0