24 maj

Hej!
idag har jag inte gjort så mycket. sov ju hos daniel ( adam va också där ) men jag åkte hem ganska tidigt.
satt precis och pluggade spanska, det är fett svårt och jag fattar inte hur jag kan ha mvg i spanska. men det skulle vara helt underbart om jag kunde gå ut med ett mvg för då slår jag min syrra! jippie, haha
det här är det sista veckan innan betygen sätts och det här har jag kvar:

  • Engelska tal med carro. Ska redovisas på tisdag
  • teknikredovisning
  • gymparedovisning ( tänker inte göra det om jag ändå bara får G)
  • Självbiografi på spanska. ska vara inne på Fredag

hmm, tror att det är allt i alla fall.
och sen glömde jag skriva igår att det var min och daniels 5 månaders dag, Grattis till oss! :)<3


Älskling för typ ett år sen:)<3


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS TILL ER! <3

2009-05-24 @ 21:23:59
Postat av: Pilla

GRATTIS TILL ER! <3

2009-05-24 @ 21:24:19
URL: http://superskadad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0