3 maj

Hej!
äntligen hemma säger jag bara. har inte varit hemma sen i onsdags morse, förutom en snabbis i torsdags. så nu är det fett skänt att vara hemma.
i onsdags så sov jag hos carro med sassa. på torsdagsmorgonen så solade vi och sen åkte jag och carro hem till mig. där duschade jag och bytte kläder, sen åt vi och sen bar det av till stenhamra, kvällen vart sjukt lyckad.

först var vi hos viktor och sen gick vi ut i stenhamra och träffade en massa människor. vid typ 2 gick vi hem till adam för att vänta på han och daniel, dom kom typ vid 3. sen låg vi i adams säng hela fredagen och sov typ hela dagen. det var fett skönt. sen åkte jag och carro hem till henne och sov.

på lördagen gick vi upp och åt frukost och sen bar det av till en kille som vi ska sommarjobba hos, vi skulle egentligen bara träffa honom och prata men vi fick "provjobba" lite och så tjänade vi ihop 175 kr var :)

sengick vi hem till carro igen och åt middag och sen åkte vi till stenhamra, men det var ganska tråkigt där och jag var så sjukt trött satt jag tog 20 i 10:an hem. somnade typ direkt.

idag ska jag först vara hemma och bara ta det lungt, sen ska jag till daniel och sova där.

måste städa lite i mitt rum också innan jag sticker, det behövs verkligen :P haha

(dom flesta bilderna från valborg togs av carro så jag har bara några)
 


Kommentarer
Postat av: Erika | foto & så mycket mer

Sv: aa, eller vad ska fixas? :)

2009-05-03 @ 19:27:07
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0