4 maj

Hej!
idag har det varit en riktigt slapp dag. kom hem från daniel vid typ 10, han var inte ledig :P
sen så tittade jag på filmer, high school musical 3 och american pie naked mile, sen somnade jag.
sen har jag faktiskt varit riktigt duktig och både pluggat matte och lite religion. BRA CHARLOTTE!
religionsarbetet skulle typ ha varit inne förra fredagen, men hon sa att det var okej om det kom lite senare. haha
sen har jag ju nationellt prov i matte i morgon också så det är därför jag har pluggat matte, för det gör jag aldrig annars. men jag vill verkligen att det ska gå bra på provet, för jag kom på att jag får lite pengar för varje betyg som jag höjer (och minus för det jag sänker) så det är ju ett bra sätt att få lite mera pengar till tågluffningen :D så nu ska jag skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0