6 maj

Hej:)
nu sitter jag i bibblan med carro och sassa :) jag har precis ätit så nu är jag jättemätt. haha
snart ska vi ha al-tid och då ska vi lyssna på nån jävla redovisning i typ 1½ tim, suck!
efter skolan ska vi hem till carro och släpp ut hennes hund och sen ska vi till träkvista och där ska jag klippa mig:( fast det behövs för mitt hår är så slitet.
nu kom jocke, YES :D<3333
jag funderar fortfarande på om jag ska köpa löshår, men jag vet inte. vad tkr ni? :)
men nu börjar vi snart :) pusshej

Kommentarer
Postat av: Erika | foto & så mycket mer

Sv: haha, okej.. men jag är inge bra på det :P

fixar du headern själv eller?

2009-05-06 @ 16:57:42
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0