7 maj

Hej!
idag har det vairt en lite speciell dag, men den har ändå varit väldigt rolig. det började med att bussen körde fel i morse så vi fick åka en liten extrasväng, men vi kan ändå bara 10 min försent -.-
sen så hade vi copertest (stavning?), det gick dåligt. haha, emelie och carro sprang satt dom spydde efteråt och jag har så jävla dålig kondis och sen så var jag nära att få blodtrycksfall flera gånger, typiskt! så jag joggade/gick på 14.38. satt det blev bara ett G för mig.
sen efter skolan åkte jag och carro till ekerö och köpte hårfärg och tog en fika med min älskade pojkvän:) det var mysigt att träffa honom!
sen åkte vi hem till carro och färgade mitt hår, och som vanligt ser det ganska hemsk ut nu i början men med lite silverschampoo och lite väntan satt utväxten hinner växa ut lite så blir det nog som förut:) (utan lång, randig utväxt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0