avundsjuk

satt precis och läste erikas blogg (enerikaz.blogg.se) och jag blir fett avundsjuk! hon ska liksom till london. det längsta jag kommer dom närmaste åren är liksom polen med skolan. fast det ska iofs bli väldigt roligt men det kan ju verkligen inte mäta sig med london. haha
iaf, va ju i stan idag som jag berättade tidigare. daniel hadlade upp sina 1500 på typ 10 min och sen letade jag lite skor, hittade ett par men jag fastnade inte direkt för dom så jag köpte aldrig några.
sen satt vi hemm hos honom hela kvällen. han och adam spelade och jag satt och tittade på, ingen direkt rolig kväll.
i morgon ska jag nog inte göra nått speciellt, blir nog lite pluggande så att jag blir klar med allt. det vore skönt:)
men nu ska jag sova. godnatt

Kommentarer
Postat av: Pilla

lotta, polen kommer bli mycket roligare! :o

2009-05-24 @ 17:19:41
URL: http://superskadad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0