gamla tider

som sagt så åkte jag till stenhamra och träffade daniel, men vi åkte ganska snabbt hem till honom och han och adam badade lite i poolen och sen efter att vi hade ätit så åkte vi tillbaka till stenhamra. där var jag först med Jonas, lillen, Jerry och rigge men sen kom sassa, markus, jim och några till också och så var vi nere vid badet och gjorde inget speciellt. sen åkte jag och daniel hem till honom och så sov jag där.
idag har vi typ sovit och solat, sen har vi badat lite också men det var ganska kallt så det blev baar 2 dopp. haha
det kändes faktiskt som gamla tider idag. typ som förra sommaren när vi hade det som bäst. Jag älskar dig daniel<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0