onsdag-lördag

nu har jag lite tid över så nu kan jag skriva vad som har hänt dom senaste dagarna.

i onsdags var jag och carro inne i stan och skulle kolla balsaker och löshår. vi mötte emelie där också som hade varit och ätit med sin mormor och morfar. jag hittade ett par balskor men jag är fortfarande osäker om jag ska ha dom för dom är ganska små, men dom är fett söta. Efter det åkte vi till stenhamra och var där och tittade på matchen, jag slog vad med emelie om att barca skulle vinna och det gjorde dom ju! så jag fick en krona :D haha
juste, sen fick jag låna miccans gamla löshår och det satt faktiskt ganska bra på mig:)


I tordags åkte jag till ekerö med alexandra och carro och solade. jag vart fett brun. efter det åkte vi till stenhamra en snabbis, sen stack alexandra på träning och jag satt kvar med Rigge, Andreas, Siba och Jonas. och så gjorde vi en brasa med Rigges keps, haha.


I fredags slapp vi fördjupningen och åkte och kollade på när uppgård spelade mot tappen, tror jag att det var :p det var ganska roligt även om jag inte fattade så mycket. är ingen direkt sportmänniska. haha vi vann i alla fall :)
sen åkte jag till Ekerö sommarstad och kollade på när emelie plattpermanentade sitt hår. det vart otroligt fint! :)
efter det åkte vi först hem till henne och sen till Jonas. det var en ganska lyckad och rolig kväll, inte för alla :( men för mig i alla fall.


idag (lördag) ska jag sola lite på morgonen och sen ska jag åka till daniel och sova där.

(orkar inte sitta och göra collage så jag lägger bara in bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0