sommarkänslor

jag säger bara en sak: "Vilken härlig dag"
dagen börjar med spanska och då fick vi sitta ute i solen och sola, sen hade vi eng och min och carros redovisning gick fett bra. är fett stolt över mig själv att jag gjorde det!
sen hade vi lång rast och ingen no så jag, Carro, Emelie, Lillen och Jonas gick ner till badet och så var det några till där nere. vi solade och badade, första gången för mig i år. haha, och det var inte ens kallt.
sen gick vi upp och köpte glass och sen hade vi so fast det var en ganska slapp lektion och så fick vi sluta 20 min tidigare. sen var jag nere vid badet med en massa människor. sen åt vi på pizzan och  sen gick jag, Emelie, MIccan, Jonas, Andreas, Anton, Amer och Robin E hem till Andreas och badade i hans pool och bastade hela kvällen. det var fett mysigt.


Kommentarer
Postat av: linnéa - music productions

Åh det där ser überhärligt ut. Dock har det varit lite molningt här i Skåne från och till idag så det vart tråkigt...



Du vet säkert redan att jag håller på med musik, men du vet kanske inte hur jag sjunger? =) Jag har lagt upp en video i bloggen nu så att alla kan lyssna! =D

2009-05-27 @ 21:00:51
URL: http://linneahasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0