godnatt

hejsan, just nu sitter jag och skriver lite på mina praktikuppgifter och smsar lite. tänkte faktiskt ladda upp bilderna från helgen men tyvärr så sitter jag så skönt nu satt jag orkar inte resa på mig och hämta sladden. får göra det i morgon istället.
iaf, idag har jag först varit på praktiken och sen åkte jag och miccan till solna och handlade julklappar. är faktiskt nästan klar redan :) bra skönt för jag hatar verkligen att köpa julklappar.
efter solna åkte vi hem till partick och tittade på en riktigt bra film, tyvärr vet jag inte vad den heter och jag hann inte se slutet heller för jag va tvugen att gå till bussen.
menmen, nu ska jag skriva klart och sen sova. godnatt <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0