hos miccan (igen)

hejsvejs. nu sitter jag här hos miccan igen och väntar på att hon ska bli klar.
så länge tänkte jag berätta lite om igår och idag:)
vi åkte som sagt till robin. vi som va där va: jag, miccan, emelie, robin x3, rikard, andrea, jerry, jim, jonas, kevin, amer och lillen. sen kom det även några som jag inte kände. hade väldigt trevligt hela kvällen och vid ungefär halv 12 så skulle jag gå och ta en liten powernap. vaknar till en stund senare (trodde jag) och går upp. det är helt tyst i hela huset och det sitter endast 3 människor i soffan. jag blir helt förvirrad och kollar på klockan. då var den typ halv 5. jävligt arg blev jag. hade typ missat hela kvällen liksom. sen satt jag uppe ett tag och sen gick jag och la mig igen. vaknade typ vid 10 eller nått. dom som hade sovit kvar va: jag, miccan, emelie, robin r, robin e, jerry, lillen och jim. vi satt och tittade på tv och städade lite till typ 12 eller nått. sen stack vi till stan för att äta eftersom att robins kyl var helt tom. när vi väl va inne i stan så hade vi lite problem med att välja var vi ville äta eftersom att alla ville olika men vi ville ändå inte dela på oss. jag tjatade hela tiden om att vi skulle gå till donken för att det var enklast men det var det ingen som ville. och jag tror fan att vi gick runt där i två timmar och tjafsade om vart vi skulle. det slutade med att vi delade upp oss i alla fall. några åt på max och några åt på donken. haha, satt jag fick som jag ville tillslut :)
efter det åkte vi hem till robin igen och städade klart och sen drog jag och miccanb hit och dom andra till stenhamra.
jag kom faktiskt ihåg att ta fram kameran satt det finns ganska mycket bilder satt jag lägger upp dom när jag kommer hem.

ikväll ska vi ta en sväng till jerry där det är typ pokerkväll. poker är iofs inte nått som jag tycker är direkt kul men eftersom att man har rätt umgänge så tror jag att det kan bli kul i alla fall :)
men nu ska jag gå ner och äta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0