paradise hotel

hejsan alliopa. sitter och tittar på paradise hotel men just nu är det paus. vanligtvis brukar jag inte titta på tv men jag var tvungen och se om det är bra eftersom att jag för många år sen följde det amerikanska paradise hotel och det gillade jag. men men, jag tycker inte att det är speciellt kul än... vad tycker ni?

idag har jag först jobbat, minddre kul eftersom att två barn spydde, satt det går troligtvis magsjuka på min avdelning nu sat det är bara att hålla tummarna på att jag inte blir sjuk.
efter jobbet gick jag till uppgård och mötte miccan och så gick vi till patrick och va med honom och lillen och spelare wii resort. väldigt kul men grymt svårt. haha
senare på kvällen gick vi till gårn och träffade lite mer folk och sen tog jag 10 i 9 till centrum och träffade daniel och snackade lite skit. riktigt trevligt att träffa honom igen :)
men nu ska jag fortsätta titta. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0