-

hej. idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket. klockan 8 så vaknar jag av att jag får sms av emelie som ville att jag skulle komma och möta henne. sen gick vi hem till mig och fixade lite saker som några grabbar hade ställt till med i natt. haha, sen oackade jag lite saker också :)
sen skjutsade jag hem henne på moppen och så stack jag och mamma till ekerö där vi lämnade någr flyttlådor och sen va vi på visning. det var ett rätt så mysigt radhus. skulle lätt kunna tänka mig att bo där för det va nära till det mesta.
sen åkte jag och mamma till grillen och köpta mat.
efter maten så gjorde jag mig i ordning lite och sen drog jag ut och mötte robin r och rikard. fast vi drog typ direkt hem till rikard och tittade på tv.

i morgon är det måndag igen och jag börjar kvart över 12, bra skönt! :)
men jag tror att jag ska gå och lägga mig nu i alla fall eftersom att jag sov typ totalt 3 timmar i natt -.-
godnatt<3

juste, min data är trasig och ska in på verkstad så att det kommer bli ännu mer dåligt med bilder eftersom att jag kommer att sitta vid mammas data och hon har inte så många bilder som är så roliga o lägga ut. just so you know :)


jag och älsklingsmarkus på balen :)

Kommentarer
Postat av: sofie setterholm

hörru lotta, langa lite önskemål så ska jag börja på din design snart :) <3

2009-10-12 @ 20:50:41
URL: http://ffaked.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ska du flytta?

2009-10-12 @ 20:56:46
Postat av: lotta

sv: ekerö och munsö, mamma ska flytta till ekerö och pappa till munsö.

2009-10-13 @ 08:19:39
URL: http://lottag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0