dagen

hejsan. idag så vaknade jag först upp hos rikard vid typ 2. eftersom att vi somnade vi typ 4 igår natt för att vi tittade på film. fast jag råkade somna men han väkte mig när filmen var slut.
iaf, när vi hade duschat och sånt så gick vi till patrick och va med honom och jerry. sen senare på kvällen så kom robin r, robin e, lillen och jonas också. vid typ halv 9 så gick jag och rikard hem till honom igen och åt och sen började vi titta på män som hatar kvinnor. men jag hann bara se typ en kvar för sen kom mamma och hämtade mig.
i morgon vet jag inte vad som händer, fast jag börjar kvar över 12 och det är bra skönt :) hahah
men nu ska jag sova. godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0