dansen

hej, måste snart gå til bussen men jag tänkte bara skriva lite om dansen igår.
vi kom dit typ 20 min tidigare och båda va fett nervösa eftersom vi skulle börja i en ny grupp. tillslut så börjar dom andra tjejerna rulla in och i alla fall min nervositet försvann. sen kom läraren och så pratade vi lite med henne och då frågade hon om vi visste att det var orientalisk (stavning?) dans. och det visste vi såklart inte. men vi följde med upp och kollade och det visade sig vara typ någon sorts magdans blndat med indisk dans typ. så vi gick därifrån ganska fort. haha
så tyvärr så blev det ingen dans för oss. men vi ska anmäla oss till en annan grupp idag och så får vi hoppas att vi hamnar rätt den här gången. haha
men nu måste jag kila. ska iväg på något leksaksmuseum idag med klassen, jag tror inte att det kommer bli så kul, men man kn ju alltid hoppas :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0