horoskop kan stämma

i morse på tunnelbanan så satt jag och läste metro. eller jag läste serien och horoskopet för det är det ända roliga. hah men i alla fall, mitt horoskop såg ut såhär:

Vattu­­mannen
21/1–19/2. Du känner dig uppskattad, vilket ger dig nya krafter. En önskan tycks snart kunna gå i uppfyllelse.

på dagen var vi på 2 museum. först det som ligger typ vid grönan, kommer inte ihåg vad det heter, men det var i alla fall ganska tråkigt. sen så va vi på musikmuseet och det var ganska roligt där:)
efter det så åkte jag hem och pluggade lite och sen åkte jag ut och var med några vid pizzan. sedan gick jag, miccan, robin x3, thomas, peppe, markus och jim hem till peppe och satt hos honom till typ 11 då vi gick ut.
vi satte oss vid konsum och då kom rikard. jag gick iväg och pratade med honom och berättade vad jag kände och så. och samtalet slutade med att vi betsämde oss för att försöka igen :D precis som horoskopet sa! satt ibland kan det ju det som står där vara sant.

jag är i alla fall hur lycklig som helst just nu, har inte ens lust att gå och lägga mig :)  

älskling<3

Kommentarer
Postat av: Pilla

Vad kul! :)

2009-10-03 @ 01:07:48
URL: http://superskadad.blogg.se/
Postat av: lillknoddan

Du kunde ju inte vara tillsammans med någon som heter samma sak som din pappa!! ;P

2009-10-03 @ 11:08:35
Postat av: lotta

sv: haha jo det går alldeles utmärkt :)

2009-10-03 @ 11:18:03
URL: http://lottag.blogg.se/
Postat av: Malle

gud va roligt :) <3

2009-10-03 @ 12:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0