morgontrött

godmorgon, idag känns det som en riktigt jobbig dag. när telefonen ringde så ville jag bara slänga den i väggen och fortsätta sova.
det blev aldrig nått biljettköp igår, utan jag tar det idag ist. igår åkte jag och emelie till stan och kollade på mobiler, eftersom att tele2 ringde mig och sa att mitt abonemang håller på att gå ut och om jag då förnyar det så får jag ju en mobil billigt :)
så idag blir det som sagt in till solna och sen hem och pluggaaa!! måste bli klar med mina arbeten. och igår va jag faktiskt duktig och pluggade både på gårn och på vägen hem. bra där!

funderar på någon utav dom här mobilerna:



Kommentarer
Postat av: Erika

den där med 12,1 megapixlar verkar jävligt nice!

men jag är inte så mycket för touch :P

2009-10-20 @ 10:23:59
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: jaa, framförallt för den kameran! XD

2009-10-20 @ 18:47:48
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: claris

Den första har jag ocg den SUGER, s u g e r.

har haft tre stycken. Den första gick sönder samma dag jag fick den, den andra en vecka efter & den tredje typ fyra dagar. Nu har jag min fjärde och den har hållit i typ två månader och nu har den börjat sätnga av sig själv. Så ja, den suger :)<3

2009-10-21 @ 23:27:23
URL: http://claragentele.blogg.se/
Postat av: Anonym

den gråa mobilen längst ner äger!

den är verkligen hur bra som helst !

2009-10-22 @ 07:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0