skolan

godmorgon allihopa.
nu sitter jag i skolan och har precis börjat min första lektion, svenska. inte så jätteroligt faktiskt. ska renskriva en intervju men fick precis reda på att mamma hade skrivit för lite enligt min svenskalärare satt jag måste typ göra om intervjuven. -.-
idag efter skolan ska jag åka till rikard och umgås lite med honom :) men jag tror att jag ska dra hem ganska tidigt och plugga för jag ahr hur mycket som helst nu:

fredag: prov i hälsopedagogik
Måndag: frågor i arbetssätt och lärande
Tisdag: prov i Ergonomi
Fredag: lämna in ett arbete om alkohol

sen ska jag läsa ut en bok och skriva om den till v.45 och sen ska jag göra 2 intervjuer till och skriva rent dom + göra en analys som ska vara klart v.45.

suck. satt det kanske är bäst om jag är hemma hela helgen -.- haha, fast det kommer ju aldrig hända :P
men nu måste jag börja jobba. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0