-

hejsan allihopa. nu sitter jag framför tv och äter hamburgare. ganska förvånanade eftersom att jag typ aldrig tittar på tv, haha
idag slutade jag vid 11 och efter skolan åkte jag hem och somnade i soffan. ikväll ska jag ut och träffa miccan, får se vad som händer.
i morgon ska jag äntligen börja dansa igen! och miccan ska göra mig sällskap satt jag slipper börja i en ny grupp själv :)

förresten så blir det nog inga bilder från matchen för det går inte lägga in bilderna från den här jälva stenåldersmobilen som jag har nu. menmen, vi får väl hoppas att jag har en bättre mobil nästa match. haha :)
men nu ska jag göra i ordning mig innan jag ska dra till bussen, puss

Kommentarer
Postat av: sofie setterholm

det kanske jag skulle kunna :) <3

2009-10-01 @ 15:32:00
URL: http://ffaked.blogg.se/
Postat av: sofie setterholm

jag skulle nog kunna fixa det antingen i helgen eller i början av nästa vecka :D Funkar det :)? Ungefär hur vill du ha den ?<3

2009-10-01 @ 21:12:09
URL: http://ffaked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0