dålig uppdatering

hej, förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag tror att det kommer bli så ett tag nu, är inte hemma så mycket och sen så händer det inte så mycket heller satt det skulle bara bli tråkiga inlägg om jag skrev. men jag ska försöka att skriva så mycket jag kan..

gårdagen spenderades i stan tillsammans med emelie, mårten och eskil. ganska trevligt faktiskt. jag och emelie kollade på lite kläder och sen satt vi mest och snackade. efter det åkte jag till stenhamra för att träffa miccan och rikard, det blev en ganska tråkig kväll, menmen jag fick i alla fall träffa dom.

idag vet jag inte vad som händer, ska gå till bussen om 5 minuter så jag har lite bråttom, men edt blir väl som vanligt tror jag. skolan och sen hamnar jag väl i stenhamra till kvällen. haha.
men nu måste jag springa.puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0