hemma

Nu är jag äntligen hemma. fast vi har haft väldigt roligt måste jag säga. orkar inte skriva så mycket utan visar bilder ist, men det vi har gjort är: kört 5-kamp och brännboll, grillat korv, gått på någon jävla spökrunda. bra läskigt! och sen så har vi typ varit i vårat hus och bara chillat.
känner mig helt jävla sliten även fast jag va den som sov mest av alla, fast jag sov ändå inte så bra eftersom att jag sov på golvet i fosterställning. haha, vi trängde ihop oss typ 10 eller 11 stycken i ett rum med 6 sängar.




malle, michaela, marie, maria och linda


emma, marie, michaela och maria


andré och hampus


filip och iris


jonte (visar rumpan för en gammal kärring)


remonda, iris, emma och linda


jennifer, heidi, johanna, andré, linda, camilo, maria, michaela, alexandra, elin, remonda och malle


johanna, heidi, emma, iris, emma, linda, maria, alexandra, elin, jessica, michaela, jonte, emelie och remonda


fotboll


på bryggan


elin, iris, filip och michaela


malle, remonda, andré, iris, maria och hampus


hampus, (therese, lärare), michaela, malle, jag och iris


emma, emma och remonda


hampus, michaela, malle, jag och iris


emma, hampus, malle, michaela, iris och zackie


filip och iris


5-kamp


michaela, jonte och linda


michaela och filip hängde upp lite saker i flaggstången. ( en filt, en kudde och en bänk)


malle, marie, michaela, emma, remonda och maria


elin, hampus, michaela och andré


michaela och iris


emma och remonda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0