hopplösa sl

hej, kom precis hem från stenhamra. typ 40 minuter försent. suck!
i alla fall, idag har jag först hjälpt mamma att rensa lite i boden, sen åkte jag till rikard. vi tittade på film och typ halvsov. sen typ vid halv 9 gick vi till pizzan och åt och sen va vi ute med några. ganska trist kväll. sen tog jag 20 i 12 bussen hem. men vid svartsjö stannade bussen för att robin hade en spritflaska, och chaffören vägrade att köra förän robin hade slängt ut flaskan men robin vägrade också. tillslut tog jag flaskan och slängde ut den. men han åkte inte ändå utan ringde till BT( bevakingstjänst) och dom ringde polisen. satt vi fick sitta där och vänta i svartsjö i typ en halvtimme. bra jävla irriterande eftersom att jag va väldigt trött och hade ont i halsen.
men nu ska jag ta och sova. godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

skyl inte på mig

2009-09-12 @ 02:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0