hos lillen

hejsan, nu sitter jag hos lillen och tittar runt lite på facebook. gardagen spenderades först i stan med miccan. vi tittade på jackor och jag köpte löshår. fick hålla på med lite silverschampoo och sånt med resultatet blev riktigt bra. på kvällen så drog vi till lillen och träffade en massa andra. ganska trevligkväll och man bortser från några saker. fast det var lite halvtråkigt fram till typ 11. vid typ 2 eller nått så satte jag och några till igång o basta och bade i poolen. och det va bra jälva kallt kan jag lova! haha
när klockan började närma sig 5 så skulle vi gå och lägga oss och då hamnade jag i en 90säng tillsammans med Jonas och robin. sjukt trångt. på morgonen när jag vaknde så kunde jag inte ens gå upp för att jag kunde inte röra mig så jag fick ligga och vänta tills dom andra kom in pch väckte jonas, som typ låg halvt på mig. -.-
idag vet jag inte vad som händer men jag ska väl vara här ett tag och sen ska jag nog åka hem och fixa klart lite läxor och sånt, kanske packa lite saker också eftersom att vi snart flyttar.
men nu ska jag ner och hjälpa robin att steka pannkakor. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0