idrottsdagen

Idag hade jag som sagt idrottsdag och det var riktigt tråkigt faktiskt. vi gjorde verkligen ingenting. kom dit vid 9 och sen stod vi och väntade i en timme och sen stötte vi kula en gång och sen kollade vi på en stafett och sen fick vi typ åka hem -.- riktigt onödig dag!
efteråt så åkte jag i alla fall hem och sov. nu har jag försökt och plugga lite också men det är bra svårt..någon som är expert på uls och hälsopedagogik? (a) haha
ikväll ska jag åka till rikard, mysigt att umgås lite med honom :) vet inte vad vi ska hitta på men det blir nog titta på film och mysa lite eftersom båda är väldigt trötta.
men nu måste jag plugga vidare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0