måndag igen

jaa, då var det måndag igen. fast nu för tiden så tycker jag inte att måndagar är så jobbiga eftersom att jag börjar kvar över 12 och de kommer jag att göra typ året ut eftersom att min datalärare har flyttat till egyptien.
iaf, idag var jag först i skolan. hade två lektioner på en utav dom så hade jag prov. de gick helt okej:) jag fik dessutm sluta lite tidigare. efter att jaghade slutat så åkte jag hem till emelie och pluggade lite. fick även sms av robin då att han hade fixat biljett till mig till derbyt på måndag, det fins nog ingen snällare männska än han. tack så jättemycket robin! :)
sen åkte vi i alla fall till stenhamra och träffade några. tillslut så hmnadei på gårn där vi la pärlplator och ritade. haha,bra roligt :)
nu sitter jag hemma hos emelie igen. ska sova här inatt så jag få lite sovmorgon igen:)


emelie lägger pärplattor


anton, robin och markus leker föräldravandrare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0