skolan

hej, nu sitter jag i skolan och kollar runt på lite bloggar, har inte så mycket annat o göra eftersom att vi håller på med ett grupparbete och jag är klar med mitt. så det var egentligen helt onödigt att jag kom till den här lektionen. kunde ha sovit ännu länge -.-
iaf, snart har jag matte, och jag är snart klar med dom 2 kapitel som vi ska göra innan vårat prov satt jag kommer inte ha nått att göra den lektionen heller, så jag hade egentligen kunnat stanna hemma helt. suck

satt och läste claras (typnaken.blogg.se) blogg i morse och såg att hon har frågestund igen. och då tänkte jag, eftesom mina besökere har ökat så kanske det finns läsare som undrar lite saker om mig eller om min blogg.
så jag tänkte att jag okcså kunde ha frågestund. satt nu kan ni fråga exakt vad ni vill och så kommer jag att svara på det ikväll :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du nöjd med dig själv?

trivs du i din nya skola?



2009-09-11 @ 07:28:22
Postat av: lotta

ja, jag är ganska nöjd med mig själv. både till utseende och till personligheten. visst finns det småsaker som jag skulle vilja ändra på men i helheten så är jag nöjd.

ja, jag trivs väldigt bra i min nya skola. jag gjorde ett riktigt bra val!

2009-09-11 @ 17:51:20
URL: http://lottag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0