skolan

hejsan. nu sitter jag i skolan och har väldigt tråkigt. vi har haft skitlång rast för vi fick sluta väldigt mycket tidigade på våran datakunskap. idag är det fredag, äntligen! är verkligen helt slut efter det här veckan och jag vet inte ens varför. menmen, ikväll vet jag inte vad som händer. inte i helgen heller. verkar som att det blir en slapphelg, typ bara umgås lite med kompisarna och min kära pojkvän. måste plugga lite också, för nu börjar skolan komma igång på riktigt. känns som att vi har inlämningar och prov varje dag -.- haha
men nu ska jag gå och umgås lite med emelie innan jag börjar. puss

juste, kom på en sak. vi såg en film i morse på uls lektionen och den var verkligen bra! den hette this is England och den var riktigt hemsk men verkligen bra. alla som intehar sett den borde verkligen se den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0