skolan

hejsan, just nu sitter jag i skolan och försöker hitta fakta om dom olika lärstilarna, men hittar typ ingenting. -.-
idag vet jag inte vad som händer, som vanligt haha. men jag vill hitta på nått för jag vill inte sitta hemma.

igår så känns det som att de ända jag gjorde va att åka komunalt: först åkte jag till skolan, dagen gick ganska fort. sen åkte jag till ekerö och gjorde ett snabbt besök på ungdomsmottagningen. sen följde jag med emelie till stan för hon skulle färga håret. sen mötte jag upp miccan och robin där och sen åkte vi hemmåt nästan direkt. vi skulle hem till miccan och hämta moppen men när vi plingar vid betlehem så stannar inte bussen. så först skriker miccan 2 gr, sen skriker robin och sen blir jag skitarg och skrek skithögt över hela bussen. och då dampar en kärring på oss och säger att bussen inte stannar förän i svanhage, för vi hade satt oss på en 338. haha, bra pinsamt. så vi fixk hoppa av i svahagen och ta bussen tillbaka hem till miccan och sen tog vi moppen till stenhamra och käkade på pizzan. sen gick vi ner till gårn för att titta på idol. inte så väldigt roligt så jag kommer nog inte titta nått mer på det. haha
men nu ska jag gå och låna några böcker som vi måste ha, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0