snabbinlägg

hejsan, detta blir ett riktigt snabbt inlägg, för jag ska springa till bussen om typ 20 min och jag har inte ens ätit än. idag hade vi bara en laktion och sen fick vi åka till alvsjömässan, utställningen eller va man ska kalla det för hette ett bra liv. det var ganska tråkigt där, det var typ mest för handikappade.
efter det så åkte jag in till stan och träffade miccan, emelie och robin. där kollade vi runt på skor och jackor men hittade inget så vi åkte hem. på bussen på vägen hem var vi riktigt flummiga satt vi satt och tog en massa bilder:


miccan och emelie


miccan och emelie


miccan och emelie


miccan och emelie


jag, miccan och emelie


miccan och emelie

haha, ni får säga till om jag ska ta bort någon bild tjejer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0