strängnäs (del tre)

helt plötsligt kommer emelie på den briljanta ideen att fråga honom när han är ledig igen och det visade sig bara vara en kvart. så dår var det bara att be mamma lägga in pengar på kortet och sätta sig o vänta.
tillslut kom han tillbaka och vi hoppade in i taxin. och jag har nog aldrig varit med om någon som snackar så mycket. jag har ingen aning om hur lång tid vi satt i taxin med emelie och han pratade heeeela tiden. det va fan aldrig tyst. och dom pratade om allt, varkligen allt, från unga mammor till thailändska horor liksom. haha
när vi satt i taxin så ringde mamma för hon hade kollat när pendeln gick. den skulle gå 20 i 12. meingslöst att ta den eftersom att det ändå inte skulle gå några bussar hem då i alla fall. så det slutade med att mamma bestämde sig för att åka och hämta oss i södertälje. TACK MAMMA!
när taxin släppte av oss så gick vi in och satte oss vid tågstationen och lyssnade på musik, och då höll jag på o somna. jag va så jävla trött och jättehungrig eftersom att jag inte hade ätit något på hela dagen, förutom några makaroner till lunch. tillslut så kom mamma och vi hoppade in i bilden och både jag och emelie somnade direkt typ. kvar över 12 var jag äntligen hemma och fick mig något att äta, och sen gick jag och la mig och jag tror aldrig att jag har somnat så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0