15 april

tjena fuckface :D
idag har jag varit i skolan och sedan var jag solade med marie och malle. riktigt skönt måste jag säga! blev inte skitbrun men lite skillnad blev det i alla fall :)
vi var och solade på ett ställe i vällingby och det var riktigt bra. lite dyrt för mig just nu eftersom att jag har riktigt dåligt med pengar men annars var det jättebra! det var obemannat men ändå riktigt fräscht! det ligger nästan vid vällingby centrum satt det är ju lätt att ta sig dit också.

som ni märker blir det mycket dåligare uppdatering nu när jag inte kan använda telefonen, men det är bara att hålla ut för på lördag kan jag använda det igen.
men nu ska jag hoppa in i duschen. puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0