25 april

tjatja, har varit lite dålig på att uppdatera men det beror på att jag inte har lyckats ladda upp bilderna från telefonen satt då orkade jag inte skriva nått. men får uppdatera för alla dagar nu:

Fredag: på kvällen i fredags åkte vi och spelade lite fotboll med grabbarna. ganska kul faktiskt, men kanske inte nått man vill göra en fredagkväll.

Lördag: vaknade upp hos robin och sen åkte vi ganska fort till patrick. efter det var det dags för fotboll igen.
AIK-HÄCKEN, först ledde vi med 1-0 men sen blev det 1-1 och det var så matchen slutade också. slutet på andra halvlek var faktiskt jävligt spännande måste jag säga. synd bara att dom inte fick in nått mäl där i slutet, hade varit kul att vinna en hemmamatch i alla fall.
Efter matchen åkte vi till jim, helt okej rolig kväll men det var inte nått speciellt.

Söndag: idag har vi bara legat hos jim och degat. sen åkte jag hem eftersom att vi får gäster snart. för min kära mor fyller år i morgon :)


bild från fotbollen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0