26 april

tjatja!
har precis kommit hem efter en riktigt trevlig dag.
först var jag i stan med marie. hittade faktiskt precis allt jag behövde. riktigt skönt faktiskt!
kan lägga in bilder på det jag köpte sen.
efter stan så åkte jag till stenhamra och träffade robin, patrick, thomas och kevin. så satt jag och kollade på när dom spelade volly. sen kom fredrik och markus också.
sen åkte vi hem till robin, bara jag och han alltså, och då höll hans hund på att få valpar! fast dom fick åka in till vetrinären för att en hade typ fastnat, men får väl hoppas att det går bra :)
nu har robin träning och jag funderar på att gå dit lite senare kanske, får se om jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0