dagens uppdatering

såå, nu kan jag skriva om dagen. orkade inte ha allt i samma inlägg.
iaf, idag har jag först varit i skolan, hade typ en lektion. efter det åkte jag in till stan med Marie och linda. vi var inne på BikBok i typ flera timmar och preovade fula kläder, eller.. jag gjorde. haha
vi hade skitkul och jag hittade faktiskt två saker som jag köpte.
efter det så åkte jag hem till robin och umgick lite med honom, väldigt trevligt att vara själv med honom eftersom att han är så anorluda när vi är med alla andra!
nu sitter jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, det är ju faktiskt lov! men jag får se om jag sitter kvar hemma eller om jag sticker ut.


haha, internet knasar satt jag lägger upp dom andra bilderna sen :)

Kommentarer
Postat av: karolina

är det något speciellt du vill ha med i den eller ska jag bara fixa ihop något? :)

2010-04-01 @ 21:03:15
URL: http://facemytaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0