förvarning

hejsan, det blev ingen efterrätt igår uten jag drog direkt hem till lillen där typ alla fortfarande var kvar. sen hände absolut ingenting på hela kvällen...
först städade vi och lagade det sista, sen satt vi bara vid bodet och tittade på när jerry och rikard drack upp resterna från kvällen innan. inte skitroligt satt jag och robin drog hem till honom vid typ halv 12 och jag somnade direkt.

ville varna er också att det är ju lov nu satt jag gissar på att min uppdatering kommer  att bli sämre än vanligt eftersom att jag typ aldrig kommer att vara hemma och sen så gör jag typ inget satt det finns inte så mycket att skriva om. men jag ska försöka att skriva så mkt som möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0