hos calle

hejsan, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte kunnat göra det tidigare.
idag har jag varit i stan med miccan, amer och emelie. sen träffade vi kevin och mårten också. skulle egentligen ha solat men miccan köpte upp alla sina pengar satt då kunde vi inte göra det...
sen åkte jag hem och umgicks lite med min mor och sen till skå för att kolla på när killarna spelade volly.
senskulle vi sticka på en utefest i kristineberg, men när vi kom fram så hade polisen redan förstört allt satt det var bara att åka hem igen.
nu sitter vi hos calle och spelar fifa, får egentligen inte göra det för robin men jag måste ju passa på när snälla calle säger att jag får :) hahah
lär väl inte uppdatera mer idag satt.. godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mupp svårt att sola själv

2010-04-07 @ 13:48:00
Postat av: lotta

sv: ja, när man inte ens vet vart det liggen så är det ganska svårt..

2010-04-07 @ 21:02:29
URL: http://lottag.blogg.se/
Postat av: Anonym

vägbeskrivning

2010-04-08 @ 11:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0