uppdatering för gårdagen

var inte hemma igår satt jag uppdaterar för igår nu ist.. :)

igår var jag på kulturhuset med klassen. det var grymt tråkigt där man det gick ganska fort. efter det var jag, linda och denize i stan en stund och jag köpte en bikini utan att pröva. har gjort der nu men jag vet inte riktigt om jag ska behålla den... (?)
efter det så träffade jag alexandra och fika som ni vet :)
sen åkte jag till stenhamra och skulle vara med robin men han ville hellre spela fotboll satt det blev en kväll ute i kylan. inte skitroligt, menmen.
sen åkte vi hem till honom och sov i alla fall :)


den var inte skitsnygg, men ändå helt okej... får se hur jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0