Vilken jävla skräckfilm

Jag har nog varit med om det läskigaste jag någonsin varit med om ikväll. Vi skulle köra tillbaka amazonen till jim. Och han bor längst ut på landet typ mitt i skogen. Och så när vi var typ halvvägs in på hans lilla grusväg så lägger bilen av och går inte att starta. Så då börjar jag och miccan snacka om att det var precis som en skräckfilm. Och då börjar jim och robin skrämma upp oss satt vi sitter där i mörkret livrädda! Dom började prata om att det var någon utanför och att det hade rymt en mördare från svartsjö och grejer. Sen får vi tillslut igång bilen och fortsätter åka mot jim. Och jag och miccan är fortfarande lika rädda. Helt plötsligt hoppar det fram en gubbe bakom en husknut och viftar med en vit trasa, och helvete vad vi blev rädda! Trodde seriöst att jag skulle svimma för att jag blev så rädd!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0