30 augusti

fick lite bråttom sist jag skulle blogga, skulle ju lägga upp bilder på lite kläder som jag ville ha, remember? men robin kom fortare än jag trodde satt jag hann inte med det.

har inte uppdaterat eftersom att jag inte har varit hemma på hela helgen. i fredags va jag med marie hela kvällen, vi shoppade, åt ute och sen åkte vi på party.
på lördagen så var jag med robin, thomas och jerry hela dagen och tog det mest lugnt.
på söndagen låg jag hemma hos robin och degade hela dagen och sen va det match på råsunda, AIK-göteborg. tyvärr förlorade vi med 1-2.

idag ska jag in och sola med marie (är nu för tiden ledig på måndagar :D), riktigt skönt ska det bli. tänkte lägga upp några bilder från i fredags också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0