31 augusti

hejsvejs! :)
har precis sagt hejdå till Linda och marie som har varit här en liten stund, vi har ätit kakor och provat lite kläder. men vid 4 så skulle dom göra annat satt nu sitter jag här själv och väntar på att något ska hända, funderar på om jag ska sätta mig vid tv och titta lite på topmodel eller nått.
men i alla fall, idag va jag i skolan som vanligt. vi hade 2 tim och 45 min lång håltimme och den spenderades på i liljehomstorget. hittade en massa saker som jag blev sugen på men jag köpte inget tyvärr.
blev speciellt sugen på en riktigt tuff tungpiercing, funderar på att gå och köpa den i morgon :)
marie tog lite bilder idag också men har tyvärr inte fått dom satt lägger upp dom så fort jag kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0