12 december

har precis kommit hem efter ännu en kul helg. ska försöka bestämma mig om jag ska plugga eller joina mamma och titta på en film... filmen låter lite mer lockande men jag skulle ju behöva plugga lite.
iaf, i fredags var jag med robin och jerry. först satt vi hemma hos mig och spelade wii och åt pepparkakor. sen lånade vi pappas bil, hämtade calle och sen åkte vi och sladdade. när vi var på väg hem så svängde vi in på en grusväg vid drottningholm där ingen utav oss hittade. och sen lurade vi calle att vi hade åkt vilse och att vi inte hade någon bensin kvar eftersom att mätaren var trasig. haha, han blev nog lite rädd där ett tag för vi hamnade verkligen mitt ute i ingenstans.
sen igår så fixade jag först mina naglar och sen åkte jag, robin, jim och jerry till robins pappa och städade och fixade lite inför kvällen och sen var det paarty! riktigt kul var det, fast alla åkte hem ganska tidigt men det var nog ganska tur eftersom att vi var tvugna att städa dagen efter.

har många bilder att bjuda på satt dom kommer snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0