9 december

sitter i skolan och har precis harft matteprov. det gick sådär för självklart så kom det typ 4 uppgifter från kapitlet som jag inte hade hunnit plugga på.. inte kul!
nu måste jag sitta här och vänta på nästan lektion som börjar om typ en timme, men då ska vi titta på film satt då kan jag passa på att sova lite (a)

igrå var jag och solade mer marie och linda och sen på vägen hem ringde robin och tjatade att han skulle få sina presenter för han jobbar i dag satt vi kommer typ inte hinna träffas. satt han kom hem till mig och fick dom och sen följde jag med till hans pappa och sova där. riktigt skönt eftersom att det blev närmare till skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0