min önskelista, del ett



1. Iphone

spelar inte så stor roll om det är 3:an eller 4:an, personligen så tycker jag inte att det är så stor skillnad på dom. men om jag måste välja någon så skulle jag helst vilja ha 4:an eftersom att det är bättre batteritid och så är den snyggare ;)




2: gymkort

känner att jag måste börja träna och få upp min kondis lite, satt det här skulle ju inte sitta fel :)




3. wii fit

går ju faktiskt lika bra att träna hemma satt det här skulle ju inte heller sitta fel :)




4. pengar

står självklart alltid med på listan för man behöver alltid pengar, speciellt när allt blir så billigt efter jul :)


 

5. grey's anatomy box 2 & 3

behöver jag ens förklara varför jag vill ha dom, tror att jag har berättat tillräckligt hur mycket jag älskar det här programmet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0