långhelg

tjena.
sitter och tittar på grey's anatomy, damn vilket bra program asså.
i alla fall, brukar inte sitta uppe vid den här tiden men jag är faktiskt ledig i morgon.. och på fredag! så det blir långhelg för mig den här veckan. bra skönt! och jag kan verkligen behöva lite extra tid för alla mina jävla arbeten som ska göras.
vet faktiskt inte vad jag ska hitta på dom här dagarna men det blir nog mest sova och plugg.

har lite tråkigt satt jag tänkte lägga in några gamla bilder :)


jag i typ sjuan


jag, ingen aning om när..


haha, bjuder på den ;) typ i trean eller nått


shit, kolla håret, hur långt som helst ju :( i sexan tror jag


typ sexan, läängtar till sommar!


jag och pillaplutt


haha, oxkså sexan

haha, det var hur mycket som helst satt jag kunde inte välja. men nu sa jag kolla på greys :) godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: skägg

är det inte en liten larmpryl på kepsen på sista bilden?

2010-02-04 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0