skolan

(KOPIERAT FRÅN EMECH.BLOGG.SE)

40 feta frågor

utseende
1. Vilken ögonfärg har du: Blå
2. Hur lång är du: 160
3. Vilken hårfärg har du:  typ svart
4. Långt eller kort hår: ganska kort, tyckder jag i alla fall  
5. Piercingar i ansiktet: nej, det får jag tyvärr inte
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha: gröna
7. Hur lång skulle du vilja vara: hmm, typ 170
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: jag vet inte
9. Vill du ha kort eller långt hår: superlåångt
10. Skulle du vilja ha piercingar? ja, fler är dom jag har

senaste..
12. du drack: oboy
13. du fick sms av & vad stod det: från malle : "kom till mimers brun" 
15. du sa: "okej"
16. du kramade: Robin
17: du kysste: Robin
18. du spydde: när vi var hos robins pappa 
19. du skrattade: Imorse när andre var helt sjuk i huvudet 
20. du va borta: om man menar utomlands så polen med skolan i våras 

kärlek..

21. är du singel: yes
22. din första kärlek, vem tänker du på då: Daniel Cordeus 
23. gillar du någon nu: jag tror det
24. är detta ett seriöst förhållande: Jag har inget förhållande 
25. vill du vara singel?: Nej
26. vill du gifta dej?: ja det tror jag
27. vad är det bästa med din kille/tjej: men jag har ingen kille
28. vill du ha barn med honom/henne: nej
29. hur länge har ni varit tillsammans?: -
30: Är han/hon snygg: -
31: Är han den bästa som finns: -


övrigt..
32: musiksmak: Lyssnar på typ allt, utom hårdrock och opera typ
33: sport: nää, men saknar dansen som fan 
34: galen eller lugn: olika
35: har du någon gång hört att du sjunger bra: nej
36: Snusar du? aldrig i hela mitt lev
37: Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: kläder och mitt armband
38: vad tänker du på just nu: Att jag har lunch om tio minuter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0