15 juli

tjenixen!
idag har jag varit i stan hela dagen och fått en massa saker gjort. jag har klippt mig satt mina risiga toppa är borta, skönt men det känns kostigt eftersom att det är lite kortare. men det är ju sånt som man måste göra ibland. sen har jag även gjort synkollen som man måste göra för att få övningsköra, hade 100% på allt satt jag hade typ perfekt syn :)

köpte även lite saker till mig själv, fast det blev inte alls mycket för jag hittade inget. blir nästan tokig för när jag väl har pengar så hittar jag inget att köpa. men fick i alla fall med mig några ringar och ett linne. skulle ha köpt ett par skor också som jag hade lagt undan men dom glömde vi..
och som pricken över i:t så gick ena ringen sönder också, den som jag verkligen tyckte om, men får se om det går och laga på nått sätt. annars får jag väl åka in och köpa en ny..


skitsnygg, men den gick som sagt sönder..




skorna som jag skulle ha köpt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0