21 juni

Godmorgon! Ligger i sängen och väntar på att älskling ska vakna, han ska alltid sova så mycket längre än mig:( iaf, igår fick jag spendera en halvtimme på ica i skå, det regnade sjukt mycket när jag klev av bussen satt jag kunde inte stå ute. Men sen slutade det regna satt då kunde jag se typ den sista kvarten av deras match, Haha! Sen åkte vi hem till jerry och basta lite. Dock var det inte lika skönt som gången innan eftersom att jag inte frös, menmen. Sen drog vi hem till thomas och tittade på shutter island, värdelös film asså. Fattade typ ingenting och det blev ju inte bättre av att det inte var någon text. Men nu ska jag väcka älskling, här kan man ju inte ligga hela dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0