9 juni

dålig uppdatering pga dåligt batteri på telefonen.
igår var jag och älskling hemma hos honom och städade inför hans studentmottagning imorgon. sen stack vi till stenhamra för att träffa dom andra och sedan åkte vi och kollade på miccans bal. måste säga att man längtade tillbaka lite till sin egen bal:)
iaf, sen stack vi tillbaka till stenhamra och sedan hem till lillen där vi bastade och killarna badade i poolen. själv hoppade jag över det trots att det var 24 grader i den. haha, jag har nog blivit en liten badkruka..

idag har jag varit i stan med linda och köpt studenpresent till älsklingen, vad det blev tänker jag inte säga eftersom att det finns risk att han läser det här. men det får ni veta i morgon! :)


bild från balen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0