hos amer

tjenixen,
sitter hemma hos amer och väntar på att vi ska dra ut igen.
idag har vi legat nere vid badet hela dagen, riktigt skönt att det äntligen börjar bli sommar på riktigt!
fast jag känner ju att mitt pigment är inte som när jag var liten. då kunde jag vara ute i mindre än tio minuter och få färg men nu tar det mycket längre tid. och det blir bara svårare och svårare för varje år. riktigt tråkigt eftersom att jag är van med att lätt bli brun...

menmen, anledningen till att vi stack hem till amer var för att dom skulle raka sig, asså anton amer och till och med robin. vet inte riktigt vad jag tycker att han ser bäst ut i. men eftersom att han är så jävla lat och aldrig fixar håret så kanske det är bäst med rakat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0